ALÇAT!

Iniciem un nou curs i ho fem amb el videoclip de la cançó «Go up» de Cassius i Pharrel Williams. Es tracta d’un sorprenent collage audiovisual que contraposa idees mitjançant l’edició simultània de dues imatges en moviment.

Quines espectatives i desitjos teniu per a la classe de plàstica d’este curs?

8 Respuestas a “ALÇAT!

  1. Doru Ciobotaru

    Espere que la classe siga molt efectiva, amb diferents activitats, excursions, treballs… i que hi haja un ambient molt bó i que ens ho passem molt bé.
    A més m’ha agradat el video que has posat de les imatges contraposades, perquè és una altra manera de veure a la gent, el planeta…

  2. M’encantaria aprendre molt sobre una assignatura que ja m’agrada.
    El vídeo m’ha encantat, és diferent a tot el que estem acostumats a veure.

  3. Víctor Ruiz Muñoz

    M’ha agradat molt el video. Espere aprendre coses noves amb tu i fer coses originals que façen que a tota la gent de la classe li agrade l’educació visual i audiovisual.

  4. Aitana Mira Leida

    Jo tinc molta curiositat i, per descomptat, ganes de veure quins projectes i treballs realitzarem aquest curs i, també, em resulta molt curiós aquest video per a començar el curs, perquè jo no el coneixia i opine que és un video molt original en el qual es barregen coses quotidianes en altres que no ho són tant, com barregen diferents animals…etc.
    Allò que vull dir és que, en aquest video, em pareix que han barrejat coses que, de normal, no se t’hagera ocorregut barregar. M’ha resulta interesant i, a més, m´ha agradat com està fet.

  5. El video és fantastic!! És molt original es mesclen moltes coses diferents
    Jo també tinc molta curiositat per veure què farem durant tot el curs.
    I espere que siga divertit i que treballem molt en equip però sobretot que practiquem molt la pintura i tècniques de dibuix ja que m’agrada molt dibuixar.

  6. jorge huguet martin

    M’ha agradat molt el vídeo, la cançó sona a que mai pots rendir-te, espere fer coses noves i que fem coses molt divertides amb tú.

  7. Noelia Márquez Sánchez

    Expectatives: Fer treballs divertits, manualitats, etc.

  8. Andrea Cebriá Carrión 3v2

    M’ha agradat molt aquest video, és molt creatiu. Ha combinat coses diferents, la qual cosa ho fa únic.

Deja un comentario